Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Η άμεση φορολογία της ψηφιακής οικονομίας και η δημιουργία αξίας
Η ψηφιακή οικονομία –λόγω του διαβρωτικού χαρακτήρα της ψηφιακής τεχνολογίας που εισδύει και στις πιο παραδοσιακές επιχειρήσεις- τείνει να γίνει η ίδια η οικονομία κι επομένως, η αναζήτηση της δίκαιης φορολογίας της ψηφιακής οικονομίας αποτελεί αναζήτηση της δίκαιης φορολογίας της ίδιας της οικονομίας…
33,33€ Original price was: 33,33€.30,00€Η τρέχουσα τιμή είναι: 30,00€.
Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Κωδικός ISBN: | 978-960-602-309-5 |
Κωδικός Ευδόξου: | |
Συγγραφέας: | Θεοχαροπούλου Ελένη |
Εκδότης: | Αφοι Κυριακίδη – ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. |
Μετάφραση: | – |
Επιμέλεια: | – |
Διεύθυνση Σειράς: | – |
Έτος Έκδοσης: | 2021 |
Έτος Ανατύπωσης: | |
Εξώφυλλο | Μαλακό Εξώφυλλο Απλό |
Βάρος: | 1.07 kg |
Διαστάσεις: | 17×24 |
Σελίδες: | 444 |
Περιλαμβάνει CD/DVD: | |
Τόμος στη Σειρά: | – |
Μάθετε Περισσότερα: |
Η ψηφιακή οικονομία –λόγω του διαβρωτικού χαρακτήρα της ψηφιακής τεχνολογίας που εισδύει και στις πιο παραδοσιακές επιχειρήσεις- τείνει να γίνει η ίδια η οικονομία κι επομένως, η αναζήτηση της δίκαιης φορολογίας της ψηφιακής οικονομίας αποτελεί αναζήτηση της δίκαιης φορολογίας της ίδιας της οικονομίας. Στην παρούσα μονογραφία εντοπίζεται, μέσα από τη νομοθεσία και τη νομολογία, η ανεπάρκεια του κλασικού φορολογικού δικαίου να συλλάβει εισοδήματα της ψηφιακής οικονομίας που «εξατμίζονται», μην έχοντας εδαφικό σύνδεσμο με ένα κράτος κι επομένως, δεν υπόκεινται τα τελευταία σε φορολογία. Στην αναζήτηση νέων κριτηρίων φορολογίας που να καθιστούν εφικτή τη σύνδεση της ψηφιακής οικονομίας με ένα κράτος, ζήτημα στο οποίο εντρυφά η μονογραφία, η δημιουργία αξίας συνιστά το «καθοδηγητικό φως». Στο βιβλίο, συζητούνται οι προτάσεις του ΟΟΣΑ και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την άμεση φορολογία της ψηφιακής οικονομίας, υπό το πρίσμα της φορολογίας της στον τόπο της δημιουργίας αξίας. Τούτο διότι αναγνωρίζεται διεθνώς η σημασία της δημιουργίας αξίας από τη συμμετοχή των χρηστών στη ψηφιακή επιχείρηση, καθώς η συμβολή των χρηστών συντελεί στη δημιουργία «ονόματος» (brand) και στην εδραίωση της θέσης μίας επιχείρησης στην αγορά.