2310 208570 info@afoikyriakidi.gr
Το κατάστημά μας χρησιμοποιεί cookies για να προσφέρει καλύτερη εμπειρία χρήσης και σας συνιστούμε να δεχτείτε τη χρήση τους για να απολαύσετε πλήρως την πλοήγησή σας.
978-960-602-194-7
Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο έρευνας τη χρήση του λεξικού στη διδασκαλία της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας από εν ενεργεία εκπαιδευτικούς της γερμανικής γλώσσας οι οποίοι/ες υπηρετούσαν κατά τη διεξαγωγή της έρευνας σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης.
Προσοχή: Τελευταία κομμάτια!
Ημερομηνία Διαθεσιμότητας:
Κωδικός ISBN | 978-960-602-194-7 |
Κωδικός Ευδόξου | 75478780 |
Συγγραφέας | Κωνσταντίνος Χατζηδήμου, Χάρις-Όλγα Παπαδοπούλου |
Έτος Έκδοσης | 2018 |
Βιβλιοδεσία | Μαλακό εξώφυλλο |
Διαστάσεις | 17x24 |
Σελίδες | 232 |
Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο έρευνας τη χρήση του λεξικού στη διδασκαλία της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας από εν ενεργεία εκπαιδευτικούς της γερμανικής γλώσσας οι οποίοι/ες υπηρετούσαν κατά τη διεξαγωγή της έρευνας σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αφετηρία για τη διεξαγωγή της έρευνας αποτέλεσε η διαπίστωση ότι θα ήταν χρήσιμη η προσπάθεια μιας συστηματικής διερεύνησης και καταγραφής των απόψεων, στάσεων και πρακτικών που έχουν και εκδηλώνουν εκπαιδευτικοί της πράξης στο πεδίο της διδασκαλίας της χρήσης του λεξικού, η οποία απουσιάζει μέχρι σήμερα από την ελληνική εκπαιδευτική έρευνα στον χώρο της γλωσσοδιδακτικής.
Η εργασία διαρθρώνεται κατά κύριο λόγο σε δύο μέρη, το θεωρητικό και το εμπειρικό, ενώ ακολουθεί και ένα σύντομο τρίτο μέρος, το πρακτικό.
Στο πρώτο κεφάλαιο του θεωρητικού μέρους παρουσιάζονται ορισμένες βασικές διαπιστώσεις που αφορούν τη διδασκαλία της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας στην ελληνική δημόσια εκπαίδευση, οι οποίες προέκυψαν από τη μελέτη της σχετικής νομοθεσίας και την ανίχνευση της σχετικής βιβλιογραφίας, και παρουσιάζονται αδρομερώς οι προοπτικές ενίσχυσής της στο δημόσιο σχολείο
Το δεύτερο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει την εμπειρική προσέγγιση του υπό συζήτηση αντικειμένου, η οποία αποτυπώνει τις σχέσεις των εκπαιδευτικών της γερμανικής γλώσσας με το λεξικό ως διδακτικό/μαθησιακό εργαλείο και τις απόψεις και στάσεις τους γύρω από αυτό
Η εργασία ολοκληρώνεται με ένα σύντομο τρίτο μέρος, στο οποίο παρατίθενται ορισμένες ενδεικτικές ασκήσεις/δραστηριότητες που περιλαμβάνουν τη χρήση λεξικού στο μάθημα της Γερμανικής.
Δεν υπάρχουν κριτικές πελατών προς το παρόν.
Δημοφιλή προϊόντα
Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο...
Σας περιμένουμε από κοντά και στο κατάστημά μας στη διεύθυνση Επισκόπου Κίτρους Νικολάου 4,
ΤΚ 54635, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης (δίπλα στη Ροτόντα).
Επικοινωνία
τηλ. 2310 208 570
fax 2315 550 889
info@afoikyriakidi.gr
Εγγραφείτε στο Newsletter μας και ενημερωθείτε για νέα, εκπτώσεις και ειδικές προσφορές!
Copyright © 2021 Αφοί Κυριακίδη - Εκδόσεις Α.Ε.
A Lifehacker Development