Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το ρόλο του φύλου στην εκπαιδευτική διαδικασία
Με το παρόν σύγγραμμα αυτό που επιχειρείται είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών της Δ.Ε. σχετικά με το ρόλο του φύλου στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η ευρύτητα της θεματικής που ο συγγραφέας πραγματεύεται επέβαλε τον περιορισμό της προβληματικής σε ορισμένα πεδία της σύγχρονης ελληνικής εκπαιδευτικής πραγματικότητας.
18,00€ Original price was: 18,00€.16,20€Η τρέχουσα τιμή είναι: 16,20€.
Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Κωδικός ISBN: | 978-960-602-184-8 |
Κωδικός Ευδόξου: | |
Συγγραφέας: | Χαμπίδης Θεόδωρος |
Εκδότης: | Αφοι Κυριακίδη – ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. |
Μετάφραση: | – |
Επιμέλεια: | – |
Διεύθυνση Σειράς: | – |
Έτος Έκδοσης: | 2017 |
Έτος Ανατύπωσης: | |
Εξώφυλλο | Μαλακό Εξώφυλλο Απλό |
Βάρος: | 0.61 kg |
Διαστάσεις: | 17×24 |
Σελίδες: | 272 |
Περιλαμβάνει CD/DVD: | |
Τόμος στη Σειρά: | – |
Μάθετε Περισσότερα: |
Με το παρόν σύγγραμμα αυτό που επιχειρείται είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με το ρόλο του φύλου στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η ευρύτητα της θεματικής που ο συγγραφέας πραγματεύεται επέβαλε τον περιορισμό της προβληματικής σε ορισμένα πεδία της σύγχρονης ελληνικής εκπαιδευτικής πραγματικότητας: τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με το ρόλο του φύλου αναφορικά με τις πρακτικές των εκπαιδευτικών στο σχολικό περιβάλλον, τις επιδόσεις των μαθητών και των μαθητριών και, τέλος, τη μαθητική συμπεριφορά. Για να υπάρξει μια επαρκής βάση για τη διερεύνηση των συγκεκριμένων πεδίων, ωστόσο, κρίθηκε αναγκαία προϋπόθεση η προσέγγιση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών όσον αφορά γενικά το ρόλο του φύλου στην κοινωνία σήμερα και ειδικά στην ευρύτερη σημερινή εκπαιδευτική πραγματικότητα.
Η έρευνα διεξήχθη με αφετηρία έναν προβληματισμό που αναπτύσσεται με βάση τα νεότερα ερευνητικά δεδομένα που εκτίθενται αρχικά, ώστε να αποτελέσουν το έναυσμα για τον περαιτέρω προβληματισμό. Αυτή η αρχική θεωρητική προσέγγιση κρίθηκε απαραίτητη συνιστώντας το έρεισμα για την ακόλουθη εμπειρική διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών στο υπό εξέταση ζητούμενο στις διαστάσεις του θέματος που αναλύεται. Τόσο η θεωρητική αφετηρία του συνολικού έργου όσο και η εμπειρική προσέγγιση θα μπορούσαν να θεωρηθούν ερεθίσματα για έναν προβληματισμό σε μια θεματική της Παιδαγωγικής αενάως εξελισσόμενη. Πώς, άλλωστε, θα μπορούσαν να είναι αλλιώς τα πράγματα, εφόσον το φύλο ήταν και παραμένει ένας από τους βασικότερους παράγοντες που επιδρούν στην αντίληψή μας για τον κόσμο;