
Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
15,00€ Original price was: 15,00€.13,50€Η τρέχουσα τιμή είναι: 13,50€.
Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Κωδικός ISBN: | 978-960-602-403-0 |
Κωδικός Ευδόξου: | 122089414 |
Συγγραφέας: | Βαβίτσας Θεόδωρος |
Εκδότης: | Αφοι Κυριακίδη – ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. |
Μετάφραση: | – |
Επιμέλεια: | – |
Διεύθυνση Σειράς: | – |
Έτος Έκδοσης: | 2023 |
Έτος Ανατύπωσης: | |
Εξώφυλλο | Μαλακό Εξώφυλλο Απλό |
Βάρος: | 0.44 kg |
Διαστάσεις: | 17×24 |
Σελίδες: | 160 |
Περιλαμβάνει CD/DVD: | |
Τόμος στη Σειρά: | – |
Μάθετε Περισσότερα: |
Στη σημερινή εποχή, η οποία έχει χαρακτηριστεί ως εποχή της «ύστερης νεωτερικότητας» ή «μετανεωτερικότητας», παρατηρείται η τάση ανάδειξης της πολιτισμικής ετερότητας. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, όπου η ετερότητα τείνει να λογίζεται ως αυταξία, οξύνεται συνεχώς και η συζήτηση γύρω από τις έννοιες της «πολυπολιτισμικότητας» και της «διαπολιτισμικότητας». Ωστόσο, στο σημείο αυτό εγείρεται ένα θεωρητικό και μεθοδολογικό πρόβλημα, καθώς, ενώ η πολυπολιτισμικότητα έχει οριοθετήσει το περιεχόμενό της και αρθρώνει τις θέσεις της εντός ενός συγκεκριμένου θεωρητικού – επιστημολογικού πλαισίου, του πολιτισμικού σχετικισμού, δεν συμβαίνει το ίδιο και με τη διαπολιτισμικότητα, η οποία συντίθεται από θέσεις αποσπασματικές και παραμένει επιστημολογικά «ανοχύρωτη». Η παραπάνω προβληματική μεγεθύνεται ακόμη περισσότερο στο πεδίο της εκπαίδευσης, καθώς ο όρος «διαπολιτισμική εκπαίδευση» δεν παραπέμπει σε ένα κοινά αποδεκτό μοντέλο εκπαίδευσης, αλλά περιλαμβάνει μια πληθώρα προσεγγίσεων. Επιπλέον, ενώ τελευταία ο όρος «διαπολιτισμική εκπαίδευση» (intercultural education) τείνει να επικρατήσει στην Ευρώπη, δεν συμβαίνει το ίδιο και στον αγγλοσαξονικό χώρο, όπου προτιμάται ο όρος «πολυπολιτισμική εκπαίδευση» (multicultural education), δημιουργώντας έτσι ακόμη μεγαλύτερη σύγχυση. Έχοντας υπόψη την παραπάνω προβληματική, στην παρούσα μελέτη επιχειρείται η επιστημολογική οριοθέτηση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης υπό το πρίσμα της Κριτικής Θεωρίας. Έτσι, αξιοποιώντας τις αναλύσεις της Κριτικής Θεωρίας, προσεγγίζονται θεωρητικά και μεθοδολογικά ζητήματα, όπως η νεωτερικότητα, η μετανεωτερικότητα, η σχέση της Κριτικής Θεωρίας με τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και τον πολιτισμικό σχετικισμό, αλλά και μια σειρά ζητημάτων που απασχολούν την ίδια τη διαπολιτισμική εκπαίδευση, όπως η εκπαίδευση, ο πολιτισμός, το υποκείμενο, οι συλλογικότητες και η σχέση της ταυτότητας με την ετερότητα. Τέλος, παρουσιάζονται οι βασικές αρχές της Κριτικής Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, η οποία, ως αποτέλεσμα της σύμπραξης της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης με την Κριτική Θεωρία, αρθρώνεται ως ένας λόγος αναστοχαστικός, κριτικός, ριζοσπαστικός και χειραφετητικός.
Σας περιμένουμε από κοντά στο κατάστημά μας στην διεύθυνση Επισκόπου Κίτρους Νικολάου 4, ΤΚ 54635 στο κέντρο της Θεσσαλονίκης (δίπλα στη Ροτόντα).
Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα