Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Το λεξικό στη διδακτική των γλωσσών. Το παράδειγμα της Γερμανικής
Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο έρευνας τη χρήση του λεξικού στη διδασκαλία της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας από εν ενεργεία εκπαιδευτικούς της γερμανικής γλώσσας οι οποίοι/ες υπηρετούσαν κατά τη διεξαγωγή της έρευνας σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης.
20,00€ Original price was: 20,00€.16,00€Η τρέχουσα τιμή είναι: 16,00€.
Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Κωδικός ISBN: | 978-960-602-194-7 |
Κωδικός Ευδόξου: | 75478780 |
Συγγραφέας: | Χατζηδήμου Δ. Κωνσταντίνος, Παπαδοπούλου Χάρις-Όλγα |
Εκδότης: | Αφοι Κυριακίδη – ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. |
Μετάφραση: | – |
Επιμέλεια: | – |
Διεύθυνση Σειράς: | – |
Έτος Έκδοσης: | 2018 |
Έτος Ανατύπωσης: | |
Εξώφυλλο | Μαλακό Εξώφυλλο Απλό |
Βάρος: | 1-5 kg |
Διαστάσεις: | 17×24 |
Σελίδες: | 232 |
Περιλαμβάνει CD/DVD: | |
Τόμος στη Σειρά: | – |
Μάθετε Περισσότερα: |
Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο έρευνας τη χρήση του λεξικού στη διδασκαλία της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας από εν ενεργεία εκπαιδευτικούς της γερμανικής γλώσσας οι οποίοι/ες υπηρετούσαν κατά τη διεξαγωγή της έρευνας σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αφετηρία για τη διεξαγωγή της έρευνας αποτέλεσε η διαπίστωση ότι θα ήταν χρήσιμη η προσπάθεια μιας συστηματικής διερεύνησης και καταγραφής των απόψεων, στάσεων και πρακτικών που έχουν και εκδηλώνουν εκπαιδευτικοί της πράξης στο πεδίο της διδασκαλίας της χρήσης του λεξικού, η οποία απουσιάζει μέχρι σήμερα από την ελληνική εκπαιδευτική έρευνα στον χώρο της γλωσσοδιδακτικής.
Η εργασία διαρθρώνεται κατά κύριο λόγο σε δύο μέρη, το θεωρητικό και το εμπειρικό, ενώ ακολουθεί και ένα σύντομο τρίτο μέρος, το πρακτικό.
Στο πρώτο κεφάλαιο του θεωρητικού μέρους παρουσιάζονται ορισμένες βασικές διαπιστώσεις που αφορούν τη διδασκαλία της Γερμανικής ως ξένης γλώσσας στην ελληνική δημόσια εκπαίδευση, οι οποίες προέκυψαν από τη μελέτη της σχετικής νομοθεσίας και την ανίχνευση της σχετικής βιβλιογραφίας, και παρουσιάζονται αδρομερώς οι προοπτικές ενίσχυσής της στο δημόσιο σχολείο
Το δεύτερο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει την εμπειρική προσέγγιση του υπό συζήτηση αντικειμένου, η οποία αποτυπώνει τις σχέσεις των εκπαιδευτικών της γερμανικής γλώσσας με το λεξικό ως διδακτικό/μαθησιακό εργαλείο και τις απόψεις και στάσεις τους γύρω από αυτό
Η εργασία ολοκληρώνεται με ένα σύντομο τρίτο μέρος, στο οποίο παρατίθενται ορισμένες ενδεικτικές ασκήσεις/δραστηριότητες που περιλαμβάνουν τη χρήση λεξικού στο μάθημα της Γερμανικής.