Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Η Αυτοαντίληψη των Εκπαιδευτικών για τον επαγγελματικό τους ρόλο
15,00€
Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Κωδικός ISBN: | 978-960-602-315-6 |
Κωδικός Ευδόξου: | |
Συγγραφέας: | Χατζηκυριάκου Γιάννης |
Εκδότης: | Αφοι Κυριακίδη – ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. |
Μετάφραση: | – |
Επιμέλεια: | – |
Διεύθυνση Σειράς: | – |
Έτος Έκδοσης: | 2021 |
Έτος Ανατύπωσης: | |
Εξώφυλλο | Μαλακό Εξώφυλλο Απλό |
Βάρος: | 0.55 kg |
Διαστάσεις: | 17×24 |
Σελίδες: | 184 |
Περιλαμβάνει CD/DVD: | |
Τόμος στη Σειρά: | – |
Μάθετε Περισσότερα: |
Το παρόν επιστημονικό σύγγραμμα έχει ως θέμα του τη διερεύνηση των απόψεων των Ελλήνων εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας (δασκάλων) και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με το ζήτημα της αυτοαντίληψης του επαγγελματικού τους ρόλου. Μεθοδολογικά η εργασία ακολούθησε το παράδειγμα της ποσοτικής έρευνας με βασικό ερευνητικό εργαλείο το δομημένο ερωτηματολόγιο ηλεκτρονικής μορφής, ένα για κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης, αποτελούμενο κυρίως από ερωτήσεις κλειστού τύπου. Η αξία και χρησιμότητα των ευρημάτων έγκειται στο γεγονός πως καταδεικνύουν μια διαφοροποιημένη αντίληψη δασκάλων και καθηγητών έναντι σημαντικών πτυχών της επαγγελματικής τους ιδιότητας, όπως ο βαθμός ικανοποίησης ως προς την αυτενέργειά τους, η αίσθηση του επιστημονικού κύρους τους στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον και οι κυριότεροι λόγοι της ικανοποίησής τους από την άσκηση του επαγγέλματός τους. Γενικότερα, φαίνεται να επιβεβαιώνονται προγενέστερα ερευνητικά πορίσματα, που παρουσιάζουν τους δασκάλους να αντιλαμβάνονται το ρόλο τους περισσότερο ως παιδαγωγική αποστολή, σε αντιδιαστολή με τους καθηγητές της Δευτεροβάθμιας που δίνουν βαρύτητα στην καλή γνώση του επιστημονικού τους αντικειμένου.