Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Έννοια του εαυτού και λειτουργικότητα στο σχολείο
Η έννοια του εαυτού ως ένα οργανωμένο σχήμα αντιλήψεων για τον εαυτό περιλαμβάνει το σύνολο των σκέψεων, απόψεων και συναισθημάτων του ατόμου που αναφέρονται στον εαυτό του, καθώς και ένα πλήθος άλλων, υποκειμενικά αξιολογούμενων χαρακτηριστικών και συναισθημάτων.
18,00€ Original price was: 18,00€.16,20€Η τρέχουσα τιμή είναι: 16,20€.
Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Κωδικός ISBN: | 978-960-602-189-3 |
Κωδικός Ευδόξου: | 77115428 |
Συγγραφέας: | Συγκολλίτου Έφη (Επιμελήτρια) |
Εκδότης: | Αφοι Κυριακίδη – ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. |
Μετάφραση: | – |
Επιμέλεια: | – |
Διεύθυνση Σειράς: | – |
Έτος Έκδοσης: | 2018 |
Έτος Ανατύπωσης: | |
Εξώφυλλο | Μαλακό Εξώφυλλο Απλό |
Βάρος: | 0.61 kg |
Διαστάσεις: | 17×24 |
Σελίδες: | 216 |
Περιλαμβάνει CD/DVD: | |
Τόμος στη Σειρά: | – |
Μάθετε Περισσότερα: |
Η έννοια του εαυτού ως ένα οργανωμένο σχήμα αντιλήψεων για τον εαυτό περιλαμβάνει το σύνολο των σκέψεων, απόψεων και συναισθημάτων του ατόμου που αναφέρονται στον εαυτό του, καθώς και ένα πλήθος άλλων, υποκειμενικά αξιολογούμενων χαρακτηριστικών και συναισθημάτων. Αποτελεί μια σύνθετη εννοιολογική κατασκευή η οποία περιλαμβάνει γνωστικές, συναισθηματικές και συμπεριφορικές πτυχές.
Αντικείμενο προβληματισμού των συγγραφέων που συνέβαλαν στη συγγραφή του βιβλίου αυτού αποτέλεσαν θέματα όπως η εικόνα του σώματος ως μέρος της αντίληψης για τον εαυτό, η αυτοεκτίμηση σε σχέση με τις επαγγελματικές προτιμήσεις παλιννοστούντων και μεταναστών μαθητών, η συμφωνία ή όχι μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών για πλευρές της ακαδημαϊκής αυτοαντίληψης των μαθητών, η χρήση στρατηγικών αυτο-υπονόμευσης από τους μαθητές και οι συνέπειές τους, η αντιλαμβανόμενη συναισθηματική νοημοσύνη και ο λειτουργικός της ρόλος στο σύστημα του εαυτού, οι αντιλήψεις για τον εαυτό των μαθητών με δυσκολίες μάθησης και, τέλος, η ανάπτυξη της αυτοαντίληψης σε παιδιά και εφήβους με ελαφρά νοητική καθυστέρηση.
Το περιεχόμενο του βιβλίου αποτελεί μια σταχυολόγηση, ενδεικτική ωστόσο της δραστηριότητας που εκδηλώνεται στον ελληνικό χώρο όσον αφορά την έννοια του εαυτού και τις επιπτώσεις της στη λειτουργικότητα του σχολείου και μπορεί να δώσει την δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο, -φοιτητή, ψυχολόγο, εκπαιδευτικό-, να έχει μια πληρέστερη εικόνα γύρω από το πεδίο της έννοιας του εαυτού, η οποία και αποτελεί μια από τις πιο θεμελειώδης εννοιολογικές κατασκευές της ψυχολογίας.